قالب وبلاگ
سیدنیپ
پیشرفت های جریان مایع جامد در لوله ها و کاربرد آن بر فعل و انفعالات مایع جامد متمرکز است. این انتخاب ابتدا به حمل و نقل هیدرولیکی
لینک دوستان

رهبری مشارکتی بیان نتایج حاصل از مرزها است. ماهیت این مرز مهم است ، خواه یک قرارداد رسمی باشد یا یک توافق نامه غیر رسمی بین دو طرف برای همکاری مشترک برای یک هدف مشترک. و رهبران باید روشن باشند که مرز کجاست و چگونه می توان از توانایی های مختلف در هر دو طرف آن برای ایجاد یک رابطه مثبت و کارآمد استفاده کرد. همانطور که روبرت فراست شاعر گفته است ، "حصارهای خوب همسایگان خوب را ایجاد می کنند".
دریافت ارزش از تفاوت در قلب وظیفه رهبر مشترک است. اما این خالی از چالش نیست. همانطور که در بسیاری از ازدواج ها ، در وهله اول اغلب این تفاوت - در مهارت ها ، تجربه ، منابع یا فرهنگ - است که سازمان ها را به همکاری با یکدیگر جلب می کند. سپس ، هرچه زمان می گذرد ، مردم برخلاف همین تفاوت شروع به نرده کشی می کنند و سعی می کنند هر کجا باعث ناامیدی در عمل مشترک شود ، آن را برطرف کنند. یک انتقاد که اغلب شنیده می شود این است که "چرا آنها نمی توانند بیشتر شبیه ما باشند؟" اما مطمئناً حقیقت این است که اگر آنها بودند ، دلیلی را که باعث شد شما هر دو با هم جمع شوید از دست خواهید داد.
بنابراین ، رهبران مشارکتی باید یک عمل متعادل سازی روی حیله و تزویر را انجام دهند - از یک طرف ، احترام و ارزش گذاری برای اختلافات یک شریک ، در حالی که از سوی دیگر ، برخی از این اختلافات را برای منافع کارایی موثرتر رابطه صاف می کنند. در همان زمان ، رهبران باید یاد بگیرند که کنترل را به اشتراک بگذارند ، و برای تحویل به یک شریک اعتماد کنند ، حتی اگر آن شریک ممکن است بسیار متفاوت از خودشان عمل کند. رهبری مشترک هنری پیچیده است - اما تسلط بر این پیچیدگی در قلب موفقیت تجاری در حال حاضر و در آینده نهفته استپوشش یک منطقه در حال رشد از اهمیت برای حرفه ای های منابع انسانی و رهبران، به ویژه در سازمان های بخش دولتی
* نویسندگان این کتاب به شدت در حال کار در لبه پیشرو در بسیاری از پروژه های همکاری های پیچیده را تجربه
* به مدیران و کارشناسان منابع انسانی توصیه های عملی در مورد چگونگی مدیریت مشارکتی حساس روابط

تعداد بازدید : 43
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 23:26 ] [ داوود بهبهانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


مباحث شامل ملاحظات تکنولوژیکی و اقتصادی حمل و نقل مواد است. مدل بالابر و معادلات حرکت؛ ضرایب آسانسور و کشیدن. و محاسبه رفتار ذرات در یک جریان لوله. سپس این کتاب در مورد سرعت ذرات و مایعات جریانهای آشفته از تعلیق ذرات بی هویت بی هویت بحث می کند. پدیده جداسازی فاز در چگالی ایزو ، جریان دو فاز. و جریان گذرا از مخلوط های مایع جامد در لوله ها. متن در مورد انتقال خط لوله کک در فرآورده های نفتی از جمله اجزای دوغاب ، آزمایش های هیدرولیک و خصوصیات هیدرولیکی دوغاب بحث می کند. سپس این کتاب ، استفاده از رسانه های سنگین را در انتقال خط لوله جامدات ذره ای ارزیابی می کند. مقایسه شیب فشار و تجهیزات و روشهای آزمایشی برجسته شده است. انتخاب مرجع ارزشمندی برای خوانندگان علاقه مند به تعامل جامد و مایع است.

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 4
بازديدهاي ديروز : 1
كل بازديدها : 3653
بازدید این هفته : 36
بازدید این ماه : 615
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 34
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]