قالب وبلاگ
سیدنیپ
پیشرفت های جریان مایع جامد در لوله ها و کاربرد آن بر فعل و انفعالات مایع جامد متمرکز است. این انتخاب ابتدا به حمل و نقل هیدرولیکی
لینک دوستان

معیارهای انتخاب فن آوری های مناسب تحت شرایط مختلف فرهنگی ، فنی و اجتماعی ، مجموعه مقالات هم اندیشی IFAC در باری-ایتالیا در تاریخ 21 تا 23 مه 1979 را شامل می شود. این کتاب با ارائه مقالات مقدماتی عمومی شامل موضوعات مربوط به مسئله مناسب شروع می شود. فناوری ، تغییر مسیر فناوری ، صنعتی شدن در کشورهای در حال توسعه و انتقال مناسب فناوری و مقالات فنی در مورد معیارهای کلی. این مقاله همچنین مقالاتی را در مورد کاربرد تحلیل اجتماعی هزینه و فایده برای مسئله انتخاب از بین فرآیندهای تولید جایگزین می کند. ارزیابی اقتصادی تکنیک های جایگزین ؛ و برخی پیامدهای اجتماعی توسعه فناوری در اروپا. مطالعات موردی در مورد میکروالکترونیک و بررسی و مقالات فنی در مورد برنامه ریزی زیرساخت نیز شرح داده شده است. این کتاب در ادامه به مقالاتی در مورد عوامل انسانی ، اجتماعی و آموزشی که بر انتقال فناوری و نوآوری تأثیر می گذارد و همچنین پویایی انتقال فناوری در شرایط مختلف فرهنگی ، فنی و اجتماعی می پردازد. متن برای مهندسان بسیار ارزشمند است.جنبه های حیاتی ایمنی و جلوگیری از ضرر ، منعکس کننده تجربه مدیریتی نویسنده و تجربه عملیات ایمنی است. این کتاب مجموعه ای است از تقریباً 400 فکر و مشاهدات در مورد ایمنی و جلوگیری از ضرر ، که توسط تصادفات نشان داده شده است. موارد ، عمدتا کوتاه ، به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده و ارجاعات متقابل ارائه می شود. گزارشات تصادف در این جلد ، جهل ، بی کفایتی و حماقت ، بلکه اصالت و اختراع را در علت پیشگیری از حوادث برجسته می کند. این کتاب همچنین در مورد اهمیت پیشگیری از ضرر بیش از رویکرد ایمنی سنتی بحث می کند. این کتاب برای افرادی که در زمینه طراحی ، عملیات و نگهداری کار می کنند و متخصصان ایمنی مورد توجه قرار خواهد گرفت.



تعداد بازدید : 44
[ سه شنبه 25 خرداد 1400 ] [ 18:23 ] [ داوود بهبهانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


مباحث شامل ملاحظات تکنولوژیکی و اقتصادی حمل و نقل مواد است. مدل بالابر و معادلات حرکت؛ ضرایب آسانسور و کشیدن. و محاسبه رفتار ذرات در یک جریان لوله. سپس این کتاب در مورد سرعت ذرات و مایعات جریانهای آشفته از تعلیق ذرات بی هویت بی هویت بحث می کند. پدیده جداسازی فاز در چگالی ایزو ، جریان دو فاز. و جریان گذرا از مخلوط های مایع جامد در لوله ها. متن در مورد انتقال خط لوله کک در فرآورده های نفتی از جمله اجزای دوغاب ، آزمایش های هیدرولیک و خصوصیات هیدرولیکی دوغاب بحث می کند. سپس این کتاب ، استفاده از رسانه های سنگین را در انتقال خط لوله جامدات ذره ای ارزیابی می کند. مقایسه شیب فشار و تجهیزات و روشهای آزمایشی برجسته شده است. انتخاب مرجع ارزشمندی برای خوانندگان علاقه مند به تعامل جامد و مایع است.

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 3
بازديدهاي ديروز : 4
كل بازديدها : 3015
بازدید این هفته : 3
بازدید این ماه : 83
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 34
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]