قالب وبلاگ
سیدنیپ
پیشرفت های جریان مایع جامد در لوله ها و کاربرد آن بر فعل و انفعالات مایع جامد متمرکز است. این انتخاب ابتدا به حمل و نقل هیدرولیکی
لینک دوستان

نماز مؤثرترین سلاح انسان است. اما آیا تا به حال از خود می پرسید: چرا خدا جواب نمی دهد؟ با ما بیایید تا بررسی کنیم که خدا کدام دعاها را می شنود و کدام دعاها ناشنیده می ماند.
زمانی که من یک آتئیست بودم، دوستم هر هفته مشکلش را به من می گفت و اعتقادش به اینکه خدا به آن رسیدگی خواهد کرد. و من همیشه دیدم که خداوند دعاهای او را مستجاب می کند. آیا می توانید تصور کنید که برای من - یک ملحد - چقدر سخت بود که آن را هفته به هفته ببینم؟ با گذشت زمان، دیگر نمی توان آن را رد کرد و گفت که مطمئناً فقط یک تصادف بوده است. بنابراین تصمیم گرفتم بررسی کنم که خدا کدام دعاها را می شنود و کدام دعاها شنیده نمی شود.
خداوند دعای کسانی را که با او ارتباط نزدیک دارند مستجاب می کند
چرا خدا دعای دوستم را مستجاب کرد؟ اولاً چون با او رابطه داشت. او مشکلی نداشت که با نیازها، نگرانی ها، نگرانی ها و هر چیز دیگری نزد او برود. او متقاعد شده بود که خدا می خواهد او در همه چیز به او تکیه کند.
بسیاری از مردم معتقدند که خدا وجود دارد و گاهی از او چیزی می خواهند، اما دعایشان شنیده نمی شود زیرا او را پدر خود نمی دانند و زندگی خود را تابع او نکرده اند.
عیسی خود را به یک شبان خوب تشبیه کرد. گفت: گوسفندانم به صدای من گوش می دهند. من آنها را می شناختم، و آنها از من دنبال روی کردند. من به آنها زندگی جاودانی می دهم و هرگز هلاک نخواهند شد و هیچ کس آنها را از دست من نخواهد برد.» [1]
آیا شما خدا را می شناسید و او شما را می شناسد؟ آیا با او رابطه ای دارید که خداوند دعای شما را مستجاب کند؟ یا ایده ای در مورد او دارید، اما آیا زندگی خود را بدون او می گذرانید؟ اگر مطمئن نیستید فرزند او هستید یا خدا از شما دور است، بخوانید چگونه می توانید با او رابطه نزدیک برقرار کنید: آیا به دنبال خدا هستید؟
مانع احتمالی
ممکن است بگویید که از قبل فرزند خدا هستید، اما به نظرتان می رسد که خدا ساکت است. ممکن است بین شما و او مانعی باشد: گناهان اعتراف نشده شما.

 گناهان چه وجه اشتراکی با نماز دارند؟ این توضیح است: «گوش خدا به اندازه شنیدن سخت شنوا نیست. این گناه توست که میان تو و خدایت مانعی شده و گناهانت چهره او را از تو پوشانده است تا نشنود.» [2]

 خداوند از هر گناهکاری با آغوش باز استقبال می کند. او سرشار از لطف و بخشش است. زمانی را برای آرام شدن اختصاص دهید، طلب بخشش کنید و به دنبال قدرت و راه های او باشید تا از تکرار موقعیت های مشابه جلوگیری کنید.

با خدا در ارتباط باشید
برای کسانی که خدا را می شناسند و در همه چیز بر او تکیه می کنند، پیشنهاد اسراف آمیز عیسی صدق می کند: «اگر در من بمانید و اگر سخنان من در شما بماند، هر چه می خواهید و برای شما خواهد آمد.» [3]

ماندن در او و اجازه دادن به سخنان او در ما به این معناست که ما زندگی خود را مطابق او می گذرانیم، به او تکیه می کنیم و به آنچه او می گوید گوش می دهیم. خدا از شما می خواهد که روز به روز و هر لحظه در ارتباط نزدیک با او زندگی کنید - نه فقط زمانی که به چیزی نیاز دارید.

دعا به خواست او
کتاب مقدّس می‌گوید: «به او اطمینان داریم که هرگاه مطابق میل او چیزی بخواهیم، ​​صدای ما را می‌شنود. و اگر بدانیم که هر گاه چیزی بخواهیم صدای ما را می شنود، می دانیم که همان چیزی را که خواسته ایم از قبل داریم.» [4]

خداوند همیشه دعاهایی را که مطابق میل اوست اجابت می کند. اما چگونه می توان اراده او را شناخت؟ قبلاً به این موضوع اشاره کردیم: با او در تماس باشید! آیا تا به حال دوستی داشته اید که آنقدر خوب بشناسید که دقیقاً بدانید او چه چیزی را دوست دارد و چه می خواهد؟ هرچه زمان بیشتری را برای شناخت خدا از طریق خواندن کتاب مقدس و صحبت با او صرف کنید، تشخیص اراده او برای شما آسان تر خواهد بود. و همانطور که در روابط نزدیک وجود دارد، شما به تدریج به یک موج کوک خواهید شد و شما نیز آرزوی خواسته های خدا را خواهید داشت!

بگذارید خود را شگفت زده کنید
گاهی اوقات ما تصور روشنی از نحوه اجابت دعاهای ما داریم. اما ما مانند او دانای کل نیستیم، اطلاعات محدودی در مورد وضعیت و پیامدهای آن برای آینده داریم. ما نمی دانیم آنچه از خدا می خواهیم واقعاً بهترین راه حل برای همه است یا خیر. اما خدا آنقدر ما را دوست دارد که هر از گاهی آنچه را که می خواهیم به ما نمی دهد، زیرا او چیز بهتری را در زمان مناسب برای ما آماده کرده است. علاوه بر این، ممکن است اهدافی داشته باشد که بسیار فراتر از درک ما باشد.

دعاهای ناشنیده
در حالی که ما اینجا روی زمین هستیم، مردم بیمار خواهند بود، می میرند، با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند. در مورد آن چه؟

خداوند به ما می‌فرماید که همه نگرانی‌هایمان را به او بسپاریم - هر چند که اوضاع ناامیدکننده به نظر می‌رسد: «همه نگرانی‌هایت را به او بسپار، زیرا او از تو مراقبت می‌کند.» [5] وقتی به نظر می‌رسد که همه دنیا در حال فروپاشی است، خدایا. در آغوشش نگه داشته است در آن زمان است که ما باید از شناخت او بسیار سپاسگزار باشیم. «خداوند نزدیک است! نگران هیچ چیز نباشید، اما در هر کاری، در دعاهایتان، خدا را شکر کنید. و صلح خدا که فراتر از هر فهمی است، قلب و ذهن شما را در مسیح عیسی نجات خواهد داد.» [6]

خدا می تواند آرامش ماوراء طبیعی خود را در میان همه مشکلات به ما بدهد. او می خواهد که ما به قدرت، شفقت، عشق، خرد و عدالت او اعتماد کنیم. خدا طرف ماست! «ای مردم، همیشه به او امیدوار باشید، دلتان را در برابر او بریزید! خداوند پناهگاه ماست.» [7]

خلاصه
خداوند به دعاهای فرزندانش پاسخ می دهد (یعنی کسانی که عیسی را در زندگی خود پذیرفته اند و از او پیروی می کنند). او می خواهد که در دعای خود همه امور خود را به او عرضه کنیم و او به میل خود رسیدگی کند. وقتی با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنیم، باید تمام نگرانی هایمان را بر دوش او بگذاریم و آرامش او را بپذیریم، که در این شرایط کاملاً فوق طبیعی است. هر چه بهتر او را بشناسیم، بیشتر می توانیم به او اعتماد کنیم.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید که چگونه و برای چه چیزی می‌توانید دعا کنید و وقتی به نظر می‌رسد خدا پاسخگو نیست، چه کاری انجام دهید، در آنلاین رایگان ما چگونه با خدا صحبت کنیم ثبت نام کنید؟

تعداد بازدید : 32
[ شنبه 30 بهمن 1400 ] [ 11:21 ] [ داوود بهبهانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


مباحث شامل ملاحظات تکنولوژیکی و اقتصادی حمل و نقل مواد است. مدل بالابر و معادلات حرکت؛ ضرایب آسانسور و کشیدن. و محاسبه رفتار ذرات در یک جریان لوله. سپس این کتاب در مورد سرعت ذرات و مایعات جریانهای آشفته از تعلیق ذرات بی هویت بی هویت بحث می کند. پدیده جداسازی فاز در چگالی ایزو ، جریان دو فاز. و جریان گذرا از مخلوط های مایع جامد در لوله ها. متن در مورد انتقال خط لوله کک در فرآورده های نفتی از جمله اجزای دوغاب ، آزمایش های هیدرولیک و خصوصیات هیدرولیکی دوغاب بحث می کند. سپس این کتاب ، استفاده از رسانه های سنگین را در انتقال خط لوله جامدات ذره ای ارزیابی می کند. مقایسه شیب فشار و تجهیزات و روشهای آزمایشی برجسته شده است. انتخاب مرجع ارزشمندی برای خوانندگان علاقه مند به تعامل جامد و مایع است.

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 13
بازديدهاي ديروز : 4
كل بازديدها : 3025
بازدید این هفته : 13
بازدید این ماه : 93
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 34
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]