قالب وبلاگ
سیدنیپ
پیشرفت های جریان مایع جامد در لوله ها و کاربرد آن بر فعل و انفعالات مایع جامد متمرکز است. این انتخاب ابتدا به حمل و نقل هیدرولیکی
لینک دوستان

نیازهای تجاری که همیشه در حال تغییر هستند ، شرکت های بزرگ را بر آن داشته است تا در مورد فناوری اطلاعات شرکت خود تجدید نظر کنند. امروزه ، مشاغل باید اجازه تعامل با مشتریان ، شرکا و کارمندان خود را در نقاط تماس بیشتر و در عمق قبلی که قبلاً فکر نکرده اند ، بگذارند. در همان زمان ، پیشرفت سریع در فن آوری های اطلاعاتی ، مانند دیجیتالی کردن مشاغل ، رایانش ابری و وب 2.0 ، تغییرات اساسی در شیوه های مدیریت شرکت را می طلبد. این تغییرات نه تنها در فناوری اطلاعات و تجارت بلکه در سیاست ها ، فرایندها و افراد نیز تأثیر شگرفی دارد. بنابراین بسیاری از شرکتها ابتکارات تحول در کل شرکت را آغاز می کنند. نقش معماری سازمانی (EA) معماری و نظارت بر این سفر تحول آفرین است.

متأسفانه ، EA امروز اغلب تمرینی تأمل برانگیز و منفصل است ، و بیشتر ابتکارات EA نتوانسته است تأثیر قابل توجهی ایجاد کند. شرکت ها به EA نیاز دارند که چابک و پاسخگوی پویایی تجارت باشد. معماری سازمانی مشترک ، راه حل های ابتکاری مورد نیاز بنگاه های اقتصادی امروز را فراهم می کند که با تجربیات دنیای واقعی و بینش کارشناسان آگاه می شوند.

این کتاب ، در بخش اول خود ، یک خلاصه سیستماتیک از بهترین روشهای فعلی در EA را ارائه می دهد ، روشهای فعلی انجام EA را تجزیه و تحلیل می کند و محدودیت ها و کاستی های آن را مشخص می کند. در قسمت دوم ، با معرفی مفاهیم Lean ، Agile و Enterprise 2.0 به روش های سنتی EA ، مسیرهای مغلوب EA را ترک می کند. این رویکرد ترکیبی به EA با توصیه های به دست آمده از تجربیات دنیای واقعی ، روی جنبه های عملی متمرکز است.

یک راهنمای واقعاً تأمل برانگیز و عملی برای مدیریت EA ، معماری سازمانی سازمانی به طور م theثر رویکرد بلند به بالا را از بالا به پایین با تفکر عملی از پایین به بالا ادغام می کند ، و این روش راه حل های واقعی را برای مشاغل مورد تغییر در کل شرکت ارائه می دهد

تعداد بازدید : 39
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 23:24 ] [ داوود بهبهانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


مباحث شامل ملاحظات تکنولوژیکی و اقتصادی حمل و نقل مواد است. مدل بالابر و معادلات حرکت؛ ضرایب آسانسور و کشیدن. و محاسبه رفتار ذرات در یک جریان لوله. سپس این کتاب در مورد سرعت ذرات و مایعات جریانهای آشفته از تعلیق ذرات بی هویت بی هویت بحث می کند. پدیده جداسازی فاز در چگالی ایزو ، جریان دو فاز. و جریان گذرا از مخلوط های مایع جامد در لوله ها. متن در مورد انتقال خط لوله کک در فرآورده های نفتی از جمله اجزای دوغاب ، آزمایش های هیدرولیک و خصوصیات هیدرولیکی دوغاب بحث می کند. سپس این کتاب ، استفاده از رسانه های سنگین را در انتقال خط لوله جامدات ذره ای ارزیابی می کند. مقایسه شیب فشار و تجهیزات و روشهای آزمایشی برجسته شده است. انتخاب مرجع ارزشمندی برای خوانندگان علاقه مند به تعامل جامد و مایع است.

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 3
بازديدهاي ديروز : 1
كل بازديدها : 3652
بازدید این هفته : 35
بازدید این ماه : 614
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 34
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]