قالب وبلاگ
سیدنیپ
پیشرفت های جریان مایع جامد در لوله ها و کاربرد آن بر فعل و انفعالات مایع جامد متمرکز است. این انتخاب ابتدا به حمل و نقل هیدرولیکی
لینک دوستان

تجزیه و تحلیل مهندسی قابلیت اطمینان BASIC فعالیت های قابلیت اطمینان را توصیف می کند ، زیرا در طول یک چرخه توسعه صنعتی رخ می دهد. قابلیت اطمینان به عنوان تابعی از زمان ، همراه با مدل سازی سیستم ها ، پیش بینی و برآورد قابلیت اطمینان و تضمین کیفیت مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است و با معرفی مختصر زبان رایانه BASIC مورد استفاده در برنامه های متن آغاز می شود. فصل دوم نحوه در نظر گرفتن قابلیت اطمینان در بخشهای مختلف چرخه توسعه را توصیف می کند ، در حالی که فصل سوم در مورد مفاهیم اساسی قابلیت اطمینان به عنوان تابعی از زمان ، میزان شکست و برخی مفاهیم آماری اساسی بحث می کند. فصل چهارم به مدل سازی سیستم های پیچیده و موضوعات مرتبط مانند قابلیت دسترسی و قابلیت نگهداری می پردازد. فصل پنجم فعالیت هایی را که می توانند در اوایل چرخه توسعه ادامه داشته باشند ، توصیف می کند ، در حالی که در فصل ششم برخی از تکنیک هایی که می توانند برای تجزیه و تحلیل داده های تولید شده در طول توسعه یا بعداً در چرخه هنگام استفاده از تجهیزات استفاده شوند ، آورده شده است. در فصل آخر نگاه مختصری به تضمین کیفیت ارائه می شود و خواننده را با مفاهیم موجود آشنا می کند ، با استفاده از بازرسی توسط ویژگی ها برای معرفی ایده ها. این مونوگرافی برای مهندسان یا مدیرانی که علاقه خاصی به قابلیت اطمینان دارند و همچنین برای دانشجویان کارشناسی مهندسی در نظر گرفته شده است. با استفاده از بازرسی توسط صفات برای معرفی ایده ها. این مونوگرافی برای مهندسان یا مدیرانی که علاقه خاصی به قابلیت اطمینان دارند و همچنین برای دانشجویان کارشناسی مهندسی در نظر گرفته شده است. با استفاده از بازرسی توسط صفات برای معرفی ایده ها. این مونوگرافی برای مهندسان یا مدیرانی که علاقه خاصی به قابلیت اطمینان دارند و همچنین برای دانشجویان کارشناسی مهندسی در نظر گرفته شده است.
تعداد بازدید : 23
[ پنجشنبه 13 شهريور 1399 ] [ 15:46 ] [ داوود بهبهانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


مباحث شامل ملاحظات تکنولوژیکی و اقتصادی حمل و نقل مواد است. مدل بالابر و معادلات حرکت؛ ضرایب آسانسور و کشیدن. و محاسبه رفتار ذرات در یک جریان لوله. سپس این کتاب در مورد سرعت ذرات و مایعات جریانهای آشفته از تعلیق ذرات بی هویت بی هویت بحث می کند. پدیده جداسازی فاز در چگالی ایزو ، جریان دو فاز. و جریان گذرا از مخلوط های مایع جامد در لوله ها. متن در مورد انتقال خط لوله کک در فرآورده های نفتی از جمله اجزای دوغاب ، آزمایش های هیدرولیک و خصوصیات هیدرولیکی دوغاب بحث می کند. سپس این کتاب ، استفاده از رسانه های سنگین را در انتقال خط لوله جامدات ذره ای ارزیابی می کند. مقایسه شیب فشار و تجهیزات و روشهای آزمایشی برجسته شده است. انتخاب مرجع ارزشمندی برای خوانندگان علاقه مند به تعامل جامد و مایع است.

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 7
بازديدهاي ديروز : 1
كل بازديدها : 3656
بازدید این هفته : 39
بازدید این ماه : 618
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 34
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]