قالب وبلاگ
سیدنیپ
پیشرفت های جریان مایع جامد در لوله ها و کاربرد آن بر فعل و انفعالات مایع جامد متمرکز است. این انتخاب ابتدا به حمل و نقل هیدرولیکی
لینک دوستان

پیشرفت در علوم فضایی ، جلد 1 تحقیقات و تحولات علوم فضانوردی را گرد هم آورده است. این جلد از شش فصل تشکیل شده است که همچنین زمینه بیواستروانوتیک را شامل می شود ، که شامل جنبه های انسانی سفر در فضا است. فصل آغازین مربوط به مدارها و مسیرهای بین سیاره ای و ارزیابی انتقادی ارتباطات بین سیاره ای است. در فصل های بعدی مشکل تأمین نیرو در وسایل نقلیه مداری و فضا ، که نیاز به بسیاری از کارهای موجود در فضا از جمله عملکرد سیستم های ارتباطی است ، مورد توجه قرار می گیرد. سه فصل باقیمانده سیستم های کابین فضایی تحت درمان ، تأثیرات تشعشعات روی انسان در فضا و جنبه های تغذیه ای پرواز فضا را درمان می کند. این کتاب برای دانشمندان ، مهندسان و محققان فضایی از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.پیشرفت در توربین های بخار برای نیروگاه های مدرن یک بررسی معتبر در مورد بهینه سازی طراحی توربین بخار ، آنالیز و اندازه گیری ، توسعه تیغه های توربین بخار و سایر اجزای مهم از جمله مقاوم سازی توربین و توربین های بخار برای نیروگاه های تجدید پذیر فراهم می کند.

از آنجا که بخش بزرگی از برق جهان در حال حاضر در سیستم های منتقل شده توسط توربین های بخار تولید می شود ، (و به احتمال زیاد در آینده اینگونه باقی خواهد ماند) با توربین های بخار که در سوخت های فسیلی ، تولید همزمان ، چرخه ترکیبی ، چرخه ترکیبی از گاز زدایی کار می کنند ، این کتابخانه نیروگاه های گرمایی ، خورشیدی و حرارتی و هسته ای در سراسر جهان ، این ارزیابی جامع از تحقیقات و کارهایی را که طی دهه های گذشته به اتمام رسیده است ارائه می دهد.

  • یک بررسی عمیق در مورد بهینه سازی طراحی توربین بخار ، آنالیز و اندازه گیری ارائه می دهد
  • نوشته شده توسط طیف وسیعی از کارشناسان این منطقه
  • نمای کلی از مقاوم سازی توربین و کاربردهای پیشرفته در تولید برق را ارائه می دهد
تعداد بازدید : 37
[ پنجشنبه 12 تير 1399 ] [ 21:26 ] [ داوود بهبهانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


مباحث شامل ملاحظات تکنولوژیکی و اقتصادی حمل و نقل مواد است. مدل بالابر و معادلات حرکت؛ ضرایب آسانسور و کشیدن. و محاسبه رفتار ذرات در یک جریان لوله. سپس این کتاب در مورد سرعت ذرات و مایعات جریانهای آشفته از تعلیق ذرات بی هویت بی هویت بحث می کند. پدیده جداسازی فاز در چگالی ایزو ، جریان دو فاز. و جریان گذرا از مخلوط های مایع جامد در لوله ها. متن در مورد انتقال خط لوله کک در فرآورده های نفتی از جمله اجزای دوغاب ، آزمایش های هیدرولیک و خصوصیات هیدرولیکی دوغاب بحث می کند. سپس این کتاب ، استفاده از رسانه های سنگین را در انتقال خط لوله جامدات ذره ای ارزیابی می کند. مقایسه شیب فشار و تجهیزات و روشهای آزمایشی برجسته شده است. انتخاب مرجع ارزشمندی برای خوانندگان علاقه مند به تعامل جامد و مایع است.

آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازديدهاي امروز : 14
بازديدهاي ديروز : 11
كل بازديدها : 3674
بازدید این هفته : 57
بازدید این ماه : 636
تعداد نظرات : 0
تعداد كل مطالب : 34
امکانات وب
بستن تبلیغات [x]